Promocje
5630 TAŚMA 230V 120 LED na 1m BEZ ZASILACZA CIEPŁA/ZIMNA
5630 TAŚMA 230V 120 LED na 1m BEZ ZASILACZA CIEPŁA/ZIMNA
10,90 zł 9,70 zł 8,86 zł 7,89 zł
szt.
Zasilacz montażowy 12V 25A 300W do taśm LED /00007
Zasilacz montażowy 12V 25A 300W do taśm LED /00007
59,70 zł 57,90 zł 48,54 zł 47,07 zł
szt.
Nowości
ŻARNIK WKŁAD LED R7S 18W 135mm HALOGEN nowość
ŻARNIK WKŁAD LED R7S 18W 135mm HALOGEN nowość
31,90 zł 25,93 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje
Zwroty

CZAS NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY

14 dni

ADRES DO ZWROTU

FHU GALANTE
K.HIELLEGO 2 skr. poczt.55
96-300 ŻYRARDÓW

KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA

kupujący

DO POBRANIA

 

CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

ADRES DO REKLAMACJI

FHU Galante
K.Hiellego 2 skr. poczt. 55
96-300 Żyrardów
Dodatkowe informacje

 

Kupujący ma obowiązek sprawdzenia towaru przy odbiorze przesyłki oraz spisanie protokołu szkody przy doręczycielu. Wszelkie inne reklamacje nie będą uwzględniane. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: splendi.sklep@gmail.com lub w formie pisemnej na adres do reklamacji i zwrotów. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nazwę użytkownika Allegro, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. W miarę możliwości prosimy o dołączenie fotografii przedstawiającej defekt, ułatwi to dalsze postępowanie reklamacyjne. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec osób nie będących konsumentami z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania produktów bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Facebook
Facebook
Facebook
KOD FACEBOOK
Twitter
Twitter
Twitter
KOD TWITTER
Sklep internetowy Shoper.pl